Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2018 18:42 - Лятото на 2018
Автор: ernest Категория: Други   
Прочетен: 710 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.06.2019 21:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Всяка година малко или много се различава. За мен миналата 2017 г. беше лоша година, въпреки че имах някои лични успехи. А 2018 г. е възстановителна и др.
Лятото е един от най-хубавите сезони, а може би и най-добрият. Тази година пролетта в нашия регион за разлика от останалата част от страната беше студена и мъглива и малко калпава. Лятото започна с много дъждове. Повече от нормалното. В миналото се е считало, че най-добрият летен месец е август, но от над десет години най-добрият месец на лятото се измести на юли. Но тази година юли беше лош месец с калпаво време. Почти всеки ден валеше и то доста. Като за район край морето това е рядко явление. Преди 20 г. - 1998 или 1999 г. е била до известен смисъл такава. Всеки ден в района е валял къс десетминутен дъжд между 13 и 14.30 часа. Но тази година дъждовете бяха от 20 до 35 мин и доста силни.
На всичкото отгоре и покрай някаквите там световни футболни първенства и началото на сезона първите два месеца беше слабо. При нас през лятото повечето хора дават под наем, работят или си имат някакъв сезонен бизнес. (Повечето работят само 4-5 месеца годишно, само лятото.) Аз в края на юни срещнах мой познат, който ми се оплака, че не може да намери кадърен работник за неговия метъл магазин, който държи лятно време поне от десет години. Аз съм глем метъл1. Слушам глем метъл, мери метъл (щастлив метъл, весел метъл, метъл за женене) и хитовото подразделение на глем метъла - AOR и въпреки че не слушам други стилове от метъла им знам групите и заявих, че евентуално мога да му помогна за кратко, а на него му трябваше за целия сезон. На мен Господ като цяло не ми позволява да ходя на работа (преди три години ми беше позволил за шест дни по три часа, но понеже си обичам родината и ми липсваше и исках да говоря на родния ми език и в такива случаи ми позволява да си попрактикувам малко родния език2), но изисква от мен да се занимавам с други неща. Тъй като, като правя нещо се допитвам до Бог за водителство, за да правя нещата по Негова воля, малко преди да взема крайно решение се допитах до Бог, но не получих веднага отговор3 и в крайна сметка се хванах на моя глава. Kато за България много добре платено (в Полша заплатите при ниско и средно ниво са два пъти по-високи, примерно средно високи в България са 1000-1200 лв, а в Полша сметнато на български същите са 2000-2300 лв, а ниските в България 450-700 се равняват в Полша на ниските 1200-1500 лв). Ама аз откакто съм се върнал от Полша април все съм си добре с парите, дори съм си продал 230 от излишните ми дискове за два месеца за над два бона, да са останали около 300 диска излишни и ще ги продам и тях, просто нямах време, дори и книгите ми горе-долу, като за България си вървят, първия месец продадох над 24-25 книги. И на втората седмица изведнъж Светия Дух ми казва, че за мен е глупост да ходя на работа. Е, за мен не бе много неочаквано, като си знам предназначението и мястото в живота. (От време на време научавам за възможности за работа от хиляда до хиляда и шестстотин на месец, но не включвам.) Аз съм писател, не някакъв там работник, а поне 80% от парите, които изкарам събирам, за да използвам за книгите и преводи на книгите ми, а не за други неща, примерно да си купя кола или нещо подобно. (С допечатките от август имам книги за около 47 хиляди и въпреки че, ако изпаднат от някъде 2-3 бона не са ми излишни, това с книгите ми е по-важно.)
Така това лято за известно време през скапания месец юли, като никога ходех на работа. Няма страшно няма да се повтори, просто малко да видя как карат другите хора с други професии (още от времето на ренесанса писателите и хората на изкуството са били спонсорирани, за да не се занимават с други неща), eдинствено може за кратко да отида в чужбина. Тъй като през лятото на повечето места се работят и извънредни часове през този период нямах никакво свободно време - 1-2 пъти едва за по 30 минути ходих на плаж и няколко пъти (има няма 3 или 4 пъти) се разходих по улиците след работа вечерта за целия месец. 
В Бургас имаше един интересен концерт с участието на различни китаристи, а в моя град също започнаха в едно заведение от рокаджийски тип да свирят разни български групи и изпълнители4 от време на време, но на мен ми свършваше работното време малко преди края на изпълненията и не съм ходил.  Докато работех не можех да си правя и йогийските пречиствания5. Въпреки това продължително време карах сериозно на йога хранителен режим - на салати и плодове (падам си по здравословния живот и имам такива месеци). Нo пък нямах възможност (временно прекъснах) да правя слънчевите зареждания - хранене със слънчева светлина (плюс съвсем малко храна докато още не съм се развил и еволюирал и отказал храната, временно за месеци или напълно).
От пет години насам откакто започнах да ставам много по-силен (3-4 пъти по-силен от когато и да е било преди, покрай йога техниките) и да се развивам и започнах през летните месеци да тренирам по повече (сутрин 9-10-11 км бягане6, плуване 1 км, като е гладко морето и после си дотренирвам нещо, разбира се плюс още йога неща) лятото основно си тренирам, понякога по над 4 часа на ден, ама като започнах да ходя на работа само 1 или 2 пъти съм ходел да бягам и то като за загрявка - малко повече от 2 км. (за мен толкова малко разстояние не е бягане, но разходка-загрявака, но ако човек не е бягал в началото, няколко пъти докато се нагоди организма се бяга по-малко - до 2-3-4 км.). (Когато човек тренира за себе си, а не за да ходи по състезания е добре да има и почивни месеци, после организма още по-добре се оформя.) Нямах намерение тази година да се орелефявам, но все пак.
С една дума беше малко странно време, но вече август си е хубав месец и постепенно пак започвам да си влизам във форма.

   

-----------------------------------------------------

1 Имам два постинга за глем метъла озаглавени:

Глем рок, Глем метъл, Поп метъл, Мелодик метъл, Хеир метъл, слийз, Хард н хеви и AOR

Вълна от нови AOR и глем групи

Някои от групите в тези стилове са от най-слушаните в рок музиката. Има клипове в Youtube гледани по милиард пъти.

Аз слушам предимно нови групи. Последно слушам много нови групи, като Niterain, Nasty Habit, Reckless Lovе. Включвам и клипове. На единия китариста е съвсем като мен. И аз нося тениски на Ratt (моите са по-хубави от неговите), и аз имам същия модел Jackson синя китара, чисто нова, купих си я август, но моите копчета и двойни адаптери не са жълти.
image

Всички хора се различаваме по много неща, качества, дарби, таланти и имаме своя индивидуалност, включително и като начин на живот (силно вярващите хора дори генетично се отличават от останалите, като имат или развиват ген VNAT2), но в музикалните среди според предпочитаната музика в някои неща свързани с това се намира и по нещо общо. Примерно това често засяга мода, начин на обличане и др. (в различните култури, етноси, музикални стилове и др. се харесват  различни неща). Когато стане въпрос за харесване, се харесват (харесваме) момичетата, младите жени стройни с правилни пропорции и стройните с добре развити цици. Въпреки че съм много силен индивидуалист и въобще не се влияя от хората, кой какво прави, как живее и много се отличавам от повечето хора (не пия, не пуша, не чествам рождени дни, Коледа или Нова година на 31 декември), явно глемърите зa някои неща сме на подобно мнение.

image

Глем метъл групата Nasty Habit стартират, като ученическа група. Вокалистът с белите ботуши по време на първия им концерт е бил на 16 г., а на издаването на албума през 2014 г. на 18 г., а другите през това време са по на 20 г.


2 През септември пак се хванах за няколко седмици на същия полски ресторант, кaтo рекламно лице, за да си говоря с хората на родния ми език за по пет часа и разбира се този път Господ ми позволи. (Като не е дълго ми е забавно. Но дори и да е за по 5 часа на ден, през това време не мога да се концентрирам и да работя по книгите ми.) Понякога ми липсва полския, не знам дали искам да живея тук в тази страна или само частично (ние поляците сме доста различни, като възгледи и начин на живот, около 80% сме вярващи). Така или иначе независимо от това дали ще се оженя за българска или полска девойка (в Полша красивите девойки са голям % и такива ме задяват), ако е божията воля в рамките на следващите 50-60 г. е твърде вероятно вече за постоянно да се прехвърля да живея в Полша.

3 Невярващите хора си нямат никакво понятие, не са компетентни и въобще не са наясно с тези неща. Господ говори по два различни начина. Единият с глас в главата без посока, но сверично чуване. По този начин Господ говори на пророците в Стария завет и по-рядко се среща в християнството. (В наше време подобно нещо - чуване на гласове в главата може да се предизвиква от разстояние с технически средства с уред за свръхниски честоти и въздействие върху определен индивид или групово, върху група от хора подложена на облъчването. Всеки, който ползва смартфон може също да получи подобно въздействие и с SG технологията. А тази част от лудите, които чуват гласове това е от друг източник - имат демони.) Вторият е с началото на християнството чрез Светия Дух след духовно кръщение, кръщението със Светия Дух, след което настъпва говоренето на ангелски езици (описано в Деяния на апостолите 2 глава) и идват духовните дарби от Светия Дух, за които може да се прочете в Послание към коринтяните 12 глава. Един от първите исторически потвърдени случаи на говорене на Светия Дух като водителство в ранната християнска църка е когато християните напускат Ерусалим. По време на въстанието в Ерусалим през 66-та г. хората в града в продължение на около една година са разделени предимно на три фракции и се случват ужасяващи неща описани от Йосиф Флавий. В ранната църква християните в Ерусалим са наброявали 30 хиляди души. Те са били предупредени от Светия Дух за грозящите ги събития и напускат града и отиват от другата страна на реката в Пела. В сегашно време от началото на ХХ век духовните дарби се практикуват в харизматичните църкви наброяващи 580 милиона, само в САЩ са около 80 милиона, но реално Светия Дух говори на по-малко от три милиона души. 

4 В заведението Caramel собственост на един от метълите милионери в града. (Има над 30 души метъли милионери, повечето са мои хора, като единият отдавна има над сто и двадесет милиона.) А вече са направили и второ заведение на закрито от този тип. А е възможно да се отвори след време и трето заведение, където да може свободно да свирят рок и метъл групи.
На празника на града 15-ти август обикновено също правят сцена в Стария град и канят някого. Тази година присъства Васко Кеца. Пее добре, има глас, тук-таме има и по някоя хубава песен (не му ги знам) и ако някой не го знае, че е педераст (дори по телевизията многократно са споменавали нетрадиционната му ориентация) би било приятно да го слуша, но на мен ми беше гнусно, както и глупостите, които ръси от сцената. А уж празникът бил християнски посветен на Дева Мария - майката на Исус Христос, а някакъв джендър (антихристиянска глупост) пее на празника (според Стария завет обратните трябва да бъдат убивани - Левит 20:13).

5 Йогийските пречиствания са свързани с минимум 1-2 дена гладуване след пречистване на дебелото черво, след което организма функционира по-добре, регенерира се и става по-силен (през 2016 г. професор Йошинори Осуми получи нобелова награда за доказването на аутофагията на клетките). Аз от десети клас започнах да правя редовно всяка седмица пречиствания. Въпреки че през различните години е различно в най-лошия случай правя от 15 до 25 пречиствания годишно. В йога се препоръчва поне 1 ден седмично да не се яде, а пък в християнството минимум един ден седмично се прави пост (без да се яде - пост и молитва), в началото в християнството е било два дни седмично. Няколко пъти годишно в християнството се правят няколкодневни пости (може само на вода, ако е повече от три дни), понякога може до 20-21 дни.  Препоръчителен постинг:

Здравословна мода на 60 часови гладувания


6 В бягането край морето сутрин има и известен усет за романтика. Много момичета бягат сутрин край морето. А на северната алея се бяга по всяко време на деня. Когато има дълги вълни или има силен вятър и не е много приятно за бягане по плажа е по-удобно на алеята. Може да се бяга по всяко годишно време.
Оказа се, че професионалните бегачи не могат да бягат много на плажа, понеже покрай брега пясъка има наклон и май няма друг в моя град като мен, който да бяга с кеф до края на Сл. Бряг или до Виктория Палас и обратно. Аз предпочитам да бягам на плажната ивица и да зареждам отрицателни йони сутрин докато бягам.











Тагове:   лято,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2665275
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031